Sağlığınız İçin Yararlı 7 Besin

Yazar: | Mart 30, 2017

Doğal yiyecekler ile beslenmek sağlığınız için gerçekten çok önemli fakat günümüzde paketli gıdaların artması ve GDO’nun tehdit oluşturması sebebiyle organik beslenmek de zor.

Meyveler

Tükettiğiniz meyvelerin taze olmasına dikkat etmeniz çok önemlidir. Yine de aşırıya kaçmamanız tavsiye ediliyor.

Sebzeler

Bol bol çiğ sebzeler tüketmelisiniz. Nişastalı sebzeler şeker içerdiğinden şeker hastalarına çok tüketmemeleri söylenir. Ayrıca sebzeleri mümkünse buharda ya da az ısıyla pişiriniz.

Peynirler

Doğal olanlarını, endüstriyel olmayanları tüketiniz. Ayrıca laktoz alerjisi olanlar ve vegan beslenenler için soya peyniri de büyük marketlerde mevcut.

Kurutulmuş Meyveler

Hastalıklara karşı birebirdir. Buzdolabında çok bekleyip şekerleşen meyvelerin tüketimi önerilmemektedir .

Meyve Sebze Konservesi

Uzun süre dayanıklı olduğundan taze meyve bulamadığınızda kullanabileceğiniz besinlerdendir.

Yoğurt

Raf ömrü sebebiyle dayanıklı olması adına tonlarca işlmden geçmiş hazır yoğurtlar önerilmemektedir.

Ekmek

Tabii ki her çeşit ekmek değil, mümkünse tam buğday veya kepekli, lif ve pritein bakımından yüksek ekmek çeşitlerini tercih etmelisiniz.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir